Drošības kompānija SIA Grifs AG, darbam Origo informācijas centrā, meklē lielisku komandas papildinājumu – Tevi.
Pienākumi:
- Tirdzniecības centra apmeklētāju informēšana par tirdzniecības centra pakalpojumiem;
- Darbs ar kases sistēmu, dāvanu karšu izdošanu un apkalpošanu;
- Tirdzniecības centra administrācijas uzticēto pienākumu veikšana ikdienas darbā un mārketinga pasākumu laikā;
- Citu pakalpojumu sniegšana, lai nodrošinātu efektīvu informācijas apriti tirdzniecības centrā.
Prasības:
- Vidējā izglītība;
- Pieredze darbā ar skaidru naudu, maksājumu kartēm, kases aparātu tiks uzskatīta par priekšroku;
- Izcilas komunikācijas prasmes un pozitīva, laipna attieksme;
- Izpratne par klientu apkalpošanas kultūru;
- Valsts valodas zināšanas ir atbilstošas C līmeņa 1. pakāpei. Labas krievu valodas sarunvalodas zināšanas, angļu valoda tiks uzskatīta kā priekšrocība;
- Precizitāte, augsta atbildības sajūta, spēja strādāt raiti un ievērot noteiktās procedūras.
Mēs piedāvājam:
- Stabilu darbu, pēc apgrozījuma šobrīd otrā lielākajā šīs nozares uzņēmumā Latvijā;
- Darbs uz pilnu slodzi. Maiņu grafiks. Darba laiks no plkst. 9:00 – 21:00;
- Atalgojumu, kurš vienmēr būs laikā un sociālās garantijas, stundas likme no 4.00 – 4.50 eiro/h (bruto);
- Draudzīgu attieksmi no vadības;
- Apmācības.
Kontaktinformācija:
Sūti savu CV ar norādi „Informācijas centra darbinieks” uz e-pastu darbs@grifsag.lv