Atklāts labdarības pop-up veikals mūziķu atbalstam t/c “Origo”

Šodien, 26. augustā, nodibinājums “Fonds Līdzskaņa” atver labdarības pop-up veikalu tirdzniecības centrā “Origo” ātrijā, 1. stāvā. Veikala atklāšanu ievadīja vērtīga nozares speciālistu diskusija, kas kopā ar vairāku mūziķu klātbūtni vērš uzmanību radošās industrijas mentālās veselības un citām aktuālajām tēmām. Atklāšanas pasākuma norisi tiešraidē translēja TVNET. Labdarības pop-up veikalā ikvienam ir iespēja iegādāties mūziķu dāvinātos ierakstus, apģērbu un citus īpašus suvenīrus, bet visi saziedotie līdzekļi tiks novirzīti “Fonds Līdzskaņa” darbībai – palīdzības sniegšanai mūziķiem.

Labdarības pop-up veikala atklāšana vienlaikus ir arī  daļa no sagatavošanās šī gada “Mūziķu skrējienam 2025”, kas 13. septembrī norisināsies Māras dārzā pie Māras dīķa Rīgā. Skrējiens ar devīzi “Saglabā ritmu neizdegot!” pievērš uzmanību pārslodzes un izdegšanas riskiem radošajā industrijā, atgādinot par mentālās un fiziskās veselības stiprināšanu.

Labdarības pop-up veikalā ir iespēja iegādāties pašmāju mūziķu dāvinātus un īpaši sagatavotus suvenīrus: T-kreklus, cepures, diskus, plates un citus unikālus suvenīrus. Visi ienākumi no pārdošanas tiks novirzīti fonda darbībai un mūziķu atbalsta programmām. Īpaši jāuzsver, ka daudzi no prezentācijas materiāliem pieejami tikai vienā eksemplārā, un šī ir pēdējā iespēja tos iegādāties, jo pēc tam fonda e-veikalā sekos pavisam jauns, pārsteidzošs piedāvājums.

“Mēs ticam, ka atbalsts nav tikai ziedojums, tā ir iespēja parādīt mūziķiem, ka viņi nav vieni savās cīņās, kuras daudzkārt noris klusējot aizskatuvē.  Pop-up veikala atklāšana tirdzniecības centrā “Origo” ir īpašs brīdis, kas ļauj ikvienam simboliski un praktiski iesaistīties mūsu misijā. Katrs iegādātais suvenīrs ir ieguldījums ne tikai mūziķu veselībā un labbūtībā, bet arī Latvijas kultūras telpā kopumā,” uzsver “Fonda Līdzskaņa” valdes priekšsēdētāja Liena Edvardsa.

Tirdzniecības centra “Origo” iesaiste nav nejauša, uzņēmums ir viens no šī gada Mūziķu skrējiena atbalstītājiem. Atbalstot fonda iniciatīvas, t/c “Origo” vēlreiz apliecina savas pamatvērtības, sociālo atbildību, sabiedrības iesaisti un ilgtspējīgu attīstību.

“T/c “Origo” aktīvi atbalsta un iesaistās sabiedriski nozīmīgās iniciatīvās, kas veicina iekļaujošas un sociāli atbildīgas sabiedrības veidošanos, kā arī kultūras vērtību stiprināšanu. Tirdzniecības centra stratēģiskais novietojums Rīgas centrā ļauj šīs iniciatīvas padarīt pieejamas plašai sabiedrībai un ikvienam apmeklētājam, iedvesmojot uz aktīvu un atbildīgu rīcību. Aicinu ikvienu iegriezties labdarības pop-up veikalā un ar savu pirkumu sniegt atbalstu tiem, kam tas nepieciešams” norāda tirdzniecības centra “Origo” mārketinga vadītāja Liena Skadiņa. “Fonda Līdzskaņa” pop-up veikals  būs atvērts līdz 5. septembrim t/c “Origo” ātrijā, 1. stāvā (laukumā pie Costa Coffee). Tā ir iespēja ne tikai iegādāties īpašus mūziķu suvenīrus un dāvanas, bet arī ar savu izvēli dot tiešu ieguldījumu Latvijas mūziķu veselībā, labbūtībā un turpmākajā darbībā.

Foto: Jānis Romanovskis

‹ Notikumu arhīvs

Galerija

Dalies

ORIGO jaunumi

Esi pirmais, kas uzzina par Origo jaunumiem - piesakies! Atteikties no ziņu saņemšanas varēs vienmēr, ja nolemsi tā rīkoties.

E-pasta adrese (Obligāts)
Telefona numurs
?